گیمیفیکیشن (بازی پردازی) چیست؟
در این ویدئو اموزشی به طور کامل درباره گیمیفیکیشن یا بازی پردازی توضیح داده شده و با مثال های کاملا واقعی و اجرا شده تاثیر بازی پردازی در بازاریابی اینترنتی به طور کامل شرح داده شده است.
گیمیفیکیشن (gamification)
طراحی و ساخت یک بازی برای کاربران به منظور درگیر کردن و مشارکت در سایت، برند،شبکههای اجتماعی یا اپلیکیشن برای اهدافی فراتر از سرگرمی (اهدافی چون بازاریابی و برندینگ) را گیمیفیکیشن (Gamification) میگویند در واقع استفاده از خصوصیات و تفکرات بازی گونه در زمینههایی که ماهیت بازی ندارند.
در این ویدئو درباره گیمیفیکیشن (gamification) یا بازی پردازی صحبت میکنیم و عواملی که باعث موفقیت یک gamification می شود را مورد بحث قرار میدهیم .
بازی پردازی های موفق را بررسی میکنیم . شرکت های مگنوم و پچ پچ که بازی پرداری های موفقی را ایجاد کردند تا محصول جدید خود را معرفی و از همین طریق به اهدافی چون بازاریابی – افزایش ترافیک سایت – افزایش کاربران شبکه های اجتماعی رسیدند.
پیام بگذارید