خانه / کسب و کار و بازاریابی / بازاریابی اینترنتی / گیمیفیکیشن (بازی پردازی) چیست؟

گیمیفیکیشن (بازی پردازی) چیست؟

گیمیفیکیشن (gamification)

طراحی و ساخت یک بازی برای کاربران به منظور درگیر کردن و مشارکت در سایت، برند،شبکه‌های اجتماعی یا اپلیکیشن برای اهدافی فراتر از سرگرمی (اهدافی چون بازاریابی و برندینگ) را گیمیفیکیشن (Gamification) می‌گویند در واقع استفاده از خصوصیات و تفکرات بازی گونه در زمینه‌هایی که ماهیت بازی ندارند.

در این ویدئو درباره گیمیفیکیشن (gamification) یا بازی پردازی صحبت میکنیم و عواملی که باعث موفقیت یک gamification می شود را مورد بحث قرار میدهیم .

بازی پردازی های موفق را بررسی میکنیم . شرکت های مگنوم  و پچ پچ که بازی پرداری های موفقی را ایجاد کردند تا محصول جدید خود را معرفی و از همین طریق به اهدافی چون بازاریابیافزایش ترافیک سایت – افزایش کاربران شبکه های اجتماعی رسیدند.

پس با ما همراه باشید تا به معرفی (gamification) یا بازی پردازی بپردازیم.

ویدئوهای مارا با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 

همچنین ببینید

نکات استفاده از ایموجی ها در کسب و کار

تو این ویدئو در مورد استفاده از ایموجی ها یا همون شکلک هایی که توی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *